دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

به روزترین سایت بازی و نرم افزار موبایل برای تمام سیستم عامل ها

تبليغات

 

 

[ شنبه 25 مرداد 1398برچسب:پی سی اپس, ] [ 19:31 ] [ محمد ]

Kingdom War Defenseیک بازی حرفه ای و بسیار زیبای استراتژیک است، در بازی Kingdom War Defense جنگ برای پادشاهی صورت گرفته است و برای بدست آوردن سلطنت و غارت طلا ها دست به جنگ زده اند و باید برای حفظ سلطنت و محافظت از طلاها در درون دیواره های قلعه در حالی که تحت حملات موج سنگین دشمن است جنگید، در بازی Kingdom War Defense تعداد زیادی از انگشت شمارها و غول ها از دشمنان این بازی محسوب می شوند

 

در بازی Kingdom War Defense با گرد هم آوردن ترکیبی از سبک های بازی های قدیمی و جدید طراحی شده است و یکی از بهترین بازی های استراتژیک سال شناخته شده است، این بازی مناسب برای IOS 4.3 است، امیدواریم از بازی آن لذت ببرید. 

 

 


ادامه مطلب

 

 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود Nimbuzz v2.5.1 - نیم باز، نرم افزار دسترسی همزمان به اکانت های مربوط به مسنجرهای مختلف

نرم افزار Nimbuzz مسنجری است که هدف اصلی در طراحی آن ارائه یک راه حل ساده به منظور برقراری ارتباطات مختلف اینترنتی از قبیل تماس، چت، رد و بدل کردن فایل و ... بین افراد آنلاین می باشد. این نرم افزار امکانی را برای شما فراهم می کند تا به تمامی اکانت های خود از نرم افزارهای پیام رسان محبوبی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo Messenger, ICQ, AIM, Google Talk و... و لیستی از تمامی دوستان و تماس های خود را به طور همزمان و تنها در یک صفحه داشته باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
[ جمعه 9 فروردين 1387برچسب: نرم افزار » ارتباطات » چت و مسنجر , ] [ 15:11 ] [ محمد ]

 

 

 

 

 

 

Barbie in the Pink Shoes BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 http://img3.downloadha.com/Hosein/Pic/barbie-in-the-pink-shoes-2013-cover.jpg

 

 

نام انیمیشن: Barbie in the Pink Shoes – باربی در کفش های صورتی

ژانر: انیمیشن ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: ۵۶۰/۹۵۳ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: سفری ماجراجویانه و جادویی را با باربی در مسیر رقصش طی نمایید، رقص باله ای با رویاهای بزرگ! وقتی که باربی با یکی از بهترین دوستانش سرگرم تمرین رقص با کفش های صورتی زیبایش می باشد و …

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 دانلود بازی StarCraft II Heart of the Swarm استارکرافت
نام بازی: StarCraft II Heart of the Swarm
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Blizzard Entertainment
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Blizzard Entertainment
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

زمانی که شرکت بلیزارد اعلام کرد StarCraft II به صورت سه گانه تولید میشود، بسیاری از طرفداران ناراحت و عصبانی شدند و دلیل این کار را فقط سود جویی میدانستند. ولی پس از عرضه SC II: Wings of Liberty با دیدن نقدهای مثبت بر بازی و کیفیت بازی از شدت خشمشان کم شد.

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, ] [ 23:9 ] [ محمد ]

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود Angry Birds Star Wars - بازی موبایل پرندگان خشمگین در جنگ ستارگان

(92/1/1) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.1.3 برای iOS و اندروید

خیلی سال پیش در یک کهکشان خیلی خیلی دور، یک گروه از پرندگان شورشی ناامید، با تهدید کهکشانی مواجه شده اند: گارد امپراطوری خوک های بد! پرندگان شورشی که در یک پایگاه مخفی زندگی می کنند موفق به کسب اولین پیروزی خود در مقابل امپراطوری خوک های بد شده اند. در طی آن جاسوس شورشیان موفق به دست یابی به برنامه مخفی سلاح همه کاره امپراطوری خوک ها شده است. حالا خوک ها در حال مسابقه دادن با پرندگان شورشی هستند که برنامه مخفی را از چنگ آنها در بیاورند. به پرندگان خشمگین کمک کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 3 فروردين 1392برچسب:, ] [ 1:32 ] [ محمد ]

 

 

 

 

 همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند.

امروز نسخه جدید این مجموعه نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی ویندوز ۸ با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium عرضه شد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه نرم افزاری بی نظیر را از وبسایت ما دریافت نمایید.

 

Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500 محبوب ترین نرم افزار رایت دیسک ها با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت ما ، مجموعه ای از ۲۸۶ آیکون زیبا از مجموعه آیکون های مورد استفاده در گوشی های iPhone را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.تمام این آیکون ها با فرمت PNG و در ابعاد ۱۱۸ در ۱۲۰ هستند…

 

iPhone دانلود مجموعه 286 آیکون زیبای آیفون iPhone Icon Collection

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 Hallowed Legends 3 Ship of Bones – پس از اینکه هواپیمای مسافربری برلین-مسکو به دلیل شرایط نا مناسب جوی در نزدیکی ارلنبورگ سقوط کرد. تعداد اندکی از مسافران جان سالم به در بردند اما گویا دشواری نبرد پیش رو برای بقا در مقابل جادوگر بزرگ منطقه اعضای باقی مانده از مجموعه مسافران را تا سر حد مرگ خواهد برد.شما در نقش یکی از این مسافران می بایست نقش اساسی را در از بین بردن جادوگر بازی کنید.رمز و راز سحر و جادوی او را بر ملا کرده و سپس کتاب مقدس آتش را از چنگال او و سو استفاده هایش بیرون آورده و…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از بازی را مشاهده نمایید.

 

Hallowed Cover دانلود بازی Hallowed Legends 3 Ship of Bones برای PC

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

 

سبک ترین آنتی ویروس جهان Avast Antivirus 7.0.1474

.: به همراه فایل فعال ساز تا سال 2055 .:

نرم افزار ضد ویروس Avast! Antivirus Pro ،یکی از پر طرفدار ترین و قدرتمندترین ضد ویروس های حال حاضر جهان می باشد.این شرکت در چند مدت پیش اعلام کرد که بیش از ٨٠ میلیون نفر در سراسر جهان از این ضد ویروس قدرتمند استفاده می کنند.این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی برای جلوگیری از ویروسی شدن و سرقت اطلاعات شما می باشد.که با آپدیت کم حجم و آسان خود می تواند همیشه امنیتی مثال زدنی را برای شما به ارمغان بیاورد.این آنتی ویروس قوی بر خلاف سایر آنتی ویروس ها به شکلی ساخته شده است که درصد پایینی از حجم رم و Cpu ، استفاده می کند و در نتیجه کمتر سرعت سیستم شما را پایین می آورد .هم اکنون این آنتی ویروس توسط وب سایت ما ، آماده دریافت شده است.

 

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, ] [ 14:11 ] [ محمد ]

بازی جدید Modern War v1.08 یک بازی اکشن و فوق العاده میباشد و قابلیت بازی به صورت آنلاین را هم دارا میباشد , این بازی مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

منبع : www.PersianMob.Net

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ] [ 21:7 ] [ محمد ]

بازی جدید GT Racing: Motor Academy v1.4.0 یک بازی فوق العاده با کیفیت بالا HD میباشد و از دسته بازی های مسابقات ماشین میباشد و مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا میباشد .

منبع : www.PersianMob.Net

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ] [ 21:6 ] [ محمد ]

بازی جدید مرد انکبوتی شگفت انگیز با نام The Amazing Spider-Man v1.0.0 را با کیفیت بالا و 3D اینبار برای گوشی های موبایل آیفون 4 , آیفون 4S , آیپاد تاچ 4 و آیپد 2 wi-fi و آیپد 2 wi-fi 3g و آیپد 3 و آیپد wi-fi 4G آماده ساخته ایم .

منبع : www.PersianMob.Net

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ] [ 21:5 ] [ محمد ]

امروز در سایت دانلود ها نرم افزاری جالب را برای گوشی های اندروید نسخه ۱٫۶ به بالا برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم . نام این برنامه Instant Heart Rate Pro v2.0.5 بوده که با کمک آن قادر خواهید ضربان قلب خود را اندازه گیری نمایید . برای این کار کافیست انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار دهید و سپس منتظر تثبیت ضربان قلب خود بمانید . لازم به ذکر است این برنامه موفق به کسب جایزه سلامت سال ۲۰۱۱ گردیده  است .

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ] [ 20:59 ] [ محمد ]
 
 

نرم افزار قفل گذاری به روش تشخیص چهره FaceLock for apps Pro v2.6.0 نرم افزار قفل گذاری به روش تشخیص چهره FaceLock for apps Pro v2.6.0

نسخه جدید نرم افزار امنیتی FaceLock for apps یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است.

با استفاده از این نرم افزار میتوانید قفل صفحه گوشی خود را با چهره خود باز کنید. نرم افزار FaceLock for apps این قابلیت را نیز دارد که بر روی نرم افزارها و بازیهای شما قفل گذاری کند و فقط با تشخیص چهره شما نرم افزار یا بازی اجرا شود.

سیستم مورد نیاز : Android 2.3 and up+

نرم افزار قفل گذاری به روش تشخیص چهره FaceLock for apps Pro v2.6.0

 

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ] [ 20:57 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom